FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest czas realizacji zleceń?
Standardowo zlecenia ślubne realizowane są w ciągu 10-14 dni roboczych od zaakceptowania projektu. Czas realizacji papeterii dziecięcej to około 5-7 dni roboczych.

Jeśli macie wątpliwości lub potrzebujecie otrzymać swoje zamówienie szybciej, skontaktujcie się z nami. Oferujemy usługę ekspresową.

 

Czy jest możliwość otrzymania zamówienia w krótszym czasie?
Tak, istnieje możliwość realizacji ekspresowej. Jest to usługa dodatkowo płatna i wynosi 25% wartości zamówienia.

 

Czy personalizacja jest w cenie?
Tak, cena zaproszeń zawiera personalizację. Oczywiście istnieje możliwość zamówienia zaproszeń z pustym polem do ręcznego wpisania. Prosimy o taką informację przy składaniu zamówienia.

 

Czy koperta jest w cenie zaproszeń?

Tak, w cenie zaproszenia jest już koperta w danym kolorze (zależnie od projektu). Istnieje możliwość zmiany koloru koperty. Wystarczy zaznaczyć to przy składaniu zamówienia.

 

Czy można zamówić próbki zaproszeń i jak to zrobić?

Oczywiście, jeśli nie możecie zdecydować się na jedno zaproszenie lub po prostu chcecie sprawdzić, czy to na pewno to jedyne możecie zamówić próbki zaproszeń ślubnych. Pakiet próbek obejmuje 3 dowolne zaproszenia w cenie 25 zł. Nie wysyłamy próbek dodatków, ponieważ są one drukowane na takim samym papierze, a ich wygląd nie odbiega od wzoru danego zaproszenia.

 

Jaka jest minimalna ilość zaproszeń jakie można zamówić?

Minimalna ilość zamawianych zaproszeń wynosi 10 szt. W późniejszym czasie nie ma możliwości dodruku dodatkowych sztuk, dlatego też zalecamy zamówić zapasowe zaproszenia bez personalizacji. Warto uwzględnić także zaproszenie, które pozostanie na pamiątkę po ślubie.

 

Kiedy należy dokonać przelewu za zamówienie?

Przelew za zamówienie należy dokonać po złożeniu zamówienia na dane podane w wiadomości e-mail.

 

Czy istnieje możliwość zamówienia zaproszeń w innym języku?

Tak, wystarczy, że kontaktując się w sprawie zamówienia przekażecie nam taką informację. W takim przypadku musimy otrzymać tekst w wybranym języku. Tłumaczenie leży po stronie Klienta.

 

Czym jest RSVP?

Jest to dodatkowa karta do zaproszeń, na której umieszcza się prośbę do gości o potwierdzenie przybycia. Można uwzględnić tam także prośbę o informację na temat alergii/diet, czy też o hotelu dla gości.

 

W jakim formacie należy przesłać listę gości?

Listę gości należy umieścić w formularzu, który od nas otrzymacie. Dokładne zasady zostały opisane w zakładce „jak zamawiać”.

 

Czy można dokonać zwrotu zamówienia?

Nie ma możliwości zwrotu zamówionych u nas produktów, ze względu na ich personalizację. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm. prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni nie obejmuje umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

Jakie istnieją formy wysyłki?

Paczki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej lub paczkomatem. Możecie także odebrać zamówienie osobiście w Warszawie.

 

Czy zamawiając zaproszenia, mogę w późniejszym czasie zamówić pasujące dodatki?

Tak, oczywiście. W naszym sklepie znajdziecie kompleksową oprawę graficzną. Posiadamy w ofercie winietki, plany stołów, menu etc. Ze względu na specyfikę dodatków (wienietki, menu) można zamówić je blisko ślubu, gdy poznacie już pełną listę gości. Najlepiej skontaktować się z nami i ustalić szczegóły, gdyż zamówienia realizowane są według kolejności i w sezonie ślubnych trwa to dłużej, niż poza nim.

Obserwuj nas na Instagramie