REGULAMIN

WARUNKI OGÓLNE

  1. Poniższy regulamin określa warunki składania zamówień na zaproszenia oraz dodatki ślubne, czyli papeterię dostępne na stronie internetowej https://nelovstore.pl
  2. Sklep internetowy https://nelovstore.pl należy do Patrycji Kruszec, prowadzącej działalność gospodarczą PATRYCJA KRUSZEC z siedzibą w Warszawie, na ul. Modlińskiej 6, 03-216, NIP 9591879186.
  3. Sprzedaż zaproszeń oraz dodatków ślubnych możliwa jest tylko i wyłącznie drogą elektroniczną. Przy zamówieniu zawierana jest umowa na odległość pomiędzy osobą składającą zamówienie (Klient), a sprzedającym (https://nelovstore.pl).
  4. Każdy klient przed dokonaniem zakupu ma obowiązek zapoznania się z regulaminem zawartym na stronie https://nelovstore.pl.
  5. Nie zapoznanie się z regulaminem nie jest podstawą do uznania ewentualnych reklamacji.
  6. Zamówienie składane za pośrednictwem sklepu jest jednoznaczne z zakupem towaru znajdującego się na stronie https://nelovstore.pl zgodnie z przedstawionymi tam warunkami oraz cenami.
  7. Wszelkie projekty widniejące na stronie są własnością sklepu Nelovstore i są objęte prawami autorskimi. Nie mogą być rozpowszechniane oraz kopiowane bez zgody autora.

 

ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA ORAZ PŁATNOŚCI

  1. Zamówienia składane są bezpośrednio poprzez sklep na https://nelovstore.pl
  2. Zamówienie złożone poprzez sklep internetowy i potwierdzenie go przez sprzedającego jest formą umowy, która zobowiązuje obydwie strony. Potwierdzenie zamówienia następuje po otrzymaniu przez sprzedającego niezbędnych danych oraz zaksięgowaniu całej kwoty zamówienia. Nie realizujemy zamówień płatnych przy odbiorze.
  3. Podane na stronie https://nelovstore.pl ceny są cenami brutto i nie podlegają negocjacji. 
  4. Nelovstore zastrzega prawo do zmian cen oferowanych przez siebie produktów.
  5. Zapłaty należy dokonywać przelewem bankowym na dane przesłane w wiadomości e-mail.
  6. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT na firmę należy na etapie składania zamówienia podać wszelkie niezbędne dane, w tym NIP. 
  7. Istnieje możliwość zamówienia zestawu próbek w cenie 25 zł. Mogą być to maksymalnie 3 różne zaproszenia. 

 

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Cena papeterii zawiera personalizację. Oczywiście istnieje możliwość zamówienia zaproszeń z miejscem na ręczne wpisanie. W takim przypadku prosimy o informację przy składaniu zamówienia.
  2. Po przesłaniu wszelkich treści do personalizacji zaproszeń przygotowywany jest finalny projekt. Zostaje on wysłany do Klienta w ciągu 2-4 dni roboczych. Po akceptacji przystępujemy do realizacji zamówienia. Jeśli Klient zgłasza jakiekolwiek poprawki, projekt jest ponownie przesyłany do akceptacji. W cenie zawarta jest jedna korekta. Większa ilość zmian wiąże się z dodatkową opłatą.
  3. Sprzedawca nie ma obowiązku sprawdzania poprawności danych zawartych na zaproszeniach/dodatkach ślubnych i nie bierze odpowiedzialności za ewentualne błędy. Obowiązek ten leży po stronie Klienta przy przesyłaniu danych oraz przy akceptacji projektu. Należy sprawdzić, czy treści nie zawierają literówek, imiona oraz nazwiska są poprawnie odmienione etc.
  4. Minimalna ilość zamawianych zaproszeń wynosi 10 szt.
  5. Zamówienia ślubne realizowane są w terminie 8 dni roboczych od zaakceptowania finalnego projektu przez Klienta.
    Istnieje możliwość realizacji ekspresowej. Jest to usługa dodatkowo płatna i wynosi
    40 % wartości zamówienia.
  6. W termin realizacji zamówień nie jest wliczony czas dostawy.
  7. Przy składaniu zamówienia na zaproszenia warto wziąć pod uwagę zamówienie kilku dodatkowych sztuk. Nie ma możliwości późniejszego zamówienia pojedynczych zaproszeń.
  8. Na odesłanie formularza z danymi Klient ma maksymalnie 7 dni roboczych. Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane i następuje zwrot środków.

 

REKLAMACJE

  1. Wszelkie reklamacje należy przesyłać na adres e-mail kontakt@nelovstore.pl.
  2. Reklamacji nie podlegają nieznaczne różnice w kolorystyce produktów, pomiędzy oglądanymi na monitorze, a otrzymanymi fizycznie. Różnice te mogą wynikać między innymi z innej kalibracji monitora. 
  3. Reklamacji nie podlegają błędy w przesłanych przez Klienta danych (imiona i nazwiska, data i miejsce ślubu etc.).
  4. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych.
  5. Po uznaniu reklamacji należy odesłać produkt na podany w wiadomości adres firmy. Po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu jej zawartości zlecany jest zwrot ustalonej kwoty.


ZWROTY

  1. Zwrotów nie przyjmujemy, ze względu na specyfikę oferowanych produktów/usług. Są to spersonalizowane oraz nieprefabrykowane produkty, wykonane zgodnie z wytycznymi danego Klienta.
  2. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm. prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni nie obejmuje umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Obserwuj nas na Instagramie